Proost: Budweiser-biertje met Tiësto

Thomas Keulemans | 22 augustus 2016
algemeen

Het is je vast al vaker opgevallen dat je dj's steeds vaker in allerlei commercials voorbij ziet komen. Dance is hot en daar spelen grote merken natuurlijk slim op in. De zogenaamde 'brand sponsorships' zijn aan de orde van de dag en leveren soms echt prachtige commercials en toffe reclamespots op. Calvin Harris showde zijn gespierde lijf voor Emporio Armani, Mike Williams is het gezicht van Sony's High Power Audio-lijn en Martin Garrix en Tiësto maakten een geweldige commercial voor frisdrankmerk 7up.

LEES OOK: Partnership tussen Budweiser, Tomorrowland en Tiësto 

Tiësto en Budweiser 

Eerder dit jaar werd al bekend dat Tiësto behalve 7up ook graag een biertje drinkt; Budweiser wel te verstaan. Hij ging een deal aan met het biermerk en Tomorrowland en zei daarover het volgende:

“I always want my shows to feel like a once-in-a-lifetime experience. I want to give fans the biggest spectacle and most memorable moment of the whole festival. Budweiser makes that possible by helping me amplify my live experience and giving festival-goers a night full of surprises they won’t soon forget.”

Logo Tiësto nu op Budweiser bierblik

En nu is de samenwerking ook zichtbaar in de winkels, want er zijn limited edition biertjes verschenen met een verpakking die gebaseerd is op het optreden van Tiësto tijdens Tomorrowland. 

“We wanted to bring the epic Tomorrowland experience back to fans in the UK with a limited-edition brew that truly captures the passion of music lovers and the energy of Tiësto’s music in every can. This limited-edition brew reflects our incredible collaborations with both Tiësto and Tomorrowland, which have come together in such an epic way this summer.”

aldus Steph Okell, marketing manager voor Budweiser UK. Proost, zouden wij tegen Tiësto willen zeggen, want hij zal hier best wel wat centjes voor hebben ontvangen...

Meld je aan voor de
en ontvang het laatste partynieuws