Tiësto lanceert nieuw seizoen ‘In The Booth’

Ivo Mollemans | 9 oktober 2016
algemeen

Eigenlijk elke grote dj filmt tegenwoordig beelden van achter de schermen. Soms is dit in de vorm van vlogs zoals Tony Junior en Headhunterz dat doen en soms staat er een heel productieteam achter om alles vast te leggen en te bewerken. Niet zo gek eigenlijk aangezien dj’s veelal erg drukke planningen hebben.

In The Booth

Zo heeft ook Tiësto zijn eigen serie waarin van alles word vastgelegd van zijn activiteiten achter de schermen. Deze serie heet dan ook heel toepasselijk ‘In The Booth. De serie heeft inmiddels al 3 seizoenen achter de rug en het vierde seizoen word vanaf 17 oktober uitgezonden op zowel tv als via het internet. De serie is dan ook gemaakt met het oog op de televisie en wijkt dus wat af van de standaard webseries die we veelal zien. Het publiek dat de beelden te zien krijgt is hierdoor een stuk breder, maar ja: wie kent Tiësto nou niet? De serie wordt uitgezonden via Fuse en zal elke maandag om 11 uur ’s avonds te zien zijn.

LEES OOK: Kijken: Dumpert filmt de werkplek van Hardwell

Tiësto’s leven achter de schermen

De afleveringen duren elk 15 minuten en geven een exclusieve kijk in het leven van Tiësto en collega dj’s achter de schermen. In het vierde seizoen zullen onder andere Mike Williams en Don Diablo voorbij komen. Uiteraard krijgt de kijker ook een hoop locaties te zien. Steden als Las Vegas en Parijs, maar ook festivals zijn vastgelegd door de camera’s

Ook de partners die mee hebben gewerkt aan de afleveringen zijn erg enthousiast over de samenwerking met Tiësto, zo bleek uit de reacties die de Media Vice President van Fuse en de medeoprichter van Believe Entertainment Group gaven.

‘Dance music continues to be one of the most popular forms of music, particularly among our multicultural Millennial audience, and we are honored to be partnering with such a legendary talent. Tiësto’s connection with his audience is undeniable, and we look forward to bringing his fans behind-the-scenes this fall.’

‘After three seasons building a loyal fan base across multiple digital platforms, with more than 100MM views on YouTube and through Tiësto’s social and media footprint, we will now expand Tiësto’s In The Booth to be a true cross-platform series on FM. This will effectively take it from an online series to a multi-channel broadcast and digital event. We couldn’t be more excited to be at the forefront of the TV and digital convergence with this project and we’re grateful to have Fuse Media as a partner who shares our vision that great programming is great programming, across platforms.’

Meld je aan voor de
en ontvang het laatste partynieuws