Ieder merk moet met de tijd meegaan. Dit door onder andere in te spelen op de behoeften van de fans, maar ook door het design en logo aan de huidige tijd aan te passen. Tiësto heeft deze gedachte waarschijnlijk ook gehad voordat hij zijn eigen kleding met het oude Tiësto logo in de brand stak.
Op de verjaardag van de Bredenaar presenteert Tiësto zijn nieuwe shirts, zoals je in de onderstaande Tweet kunt zien.
It's here! https://t.co/q4uur25eO6 pic.twitter.com/dT1aYSXaRd
— Tiësto (@tiesto) 18 januari 2017
Niet veel later maakt hij ook bekend dat het oude logo met de komst van de nieuwe voorgoed zal verdwijnen. Een slimme verwijzing overigens naar zijn nieuwe single met Bright Sparks genaamd ‘On My Way’ waar ook een brandende jas aan een tak is afgebeeld.
🔥 🔥 🔥
— Tiësto (@tiesto) 24 januari 2017
Out with the old... pic.twitter.com/ksYUd9dQjM
Bij deze ook nog even de twee logo’s duidelijk naast elkaar.