Milo Yiannopulos was jarenlang de senior editor van BreibartNews, totdat hij deze week bekendmaakte weg te gaan. Hij heeft wat bijzondere uitspraken gedaan en besloot af te treden als hoofdredacteur. Dat is allemaal hartstikke interresant, maar niet voor ons. De journalist heeft namelijk een persoonlijk logo en dat doet ons wel heel erg denken aan een dj-logo. Gelukkig valt het niet alleen ons op, maar ook gebruiker op Twitter. En zoals we van hun gewend zijn, laten ze niets heel van de journalist.
Het persoonlijke logo van Milo Yiannopulos ziet eruit alsof het van een dj afkomstig is. Het is misschien in zijn ogen wel mooi, maar dit is uiteraard geen logo voor een journalist. Ook mensen op Twitter vinden dat en geven ruimschoots een mening over het plaatje van Milo.
All that's left of Milo is his discount Skrillex logo pic.twitter.com/bOI56fy3jN
— John Hendrickson (@JohnGHendy) February 21, 2017
milo's logo is fully within the zone of "local DJ who exclusively works in boregore remixes" pic.twitter.com/LyovRzsG24
— ▲ Catecorgi III ▲ (@corgzone) February 21, 2017
Not even kidding, when I was 18 I was in a band that did Cream, Free and Zeppelin covers called Milo as this was pretty much our logo pic.twitter.com/IReYylFYiR
— Adim Hales (@adimhales) February 22, 2017
Milo's letterhead looks like a rejected tv channel logo in 1993
— Classy Sexy Elegnace (@duckitecture) February 22, 2017
Milo's new logo. Wow. You take out that circle, it's like a build-your-own-swastika kit. pic.twitter.com/9auz33gLFT
— Mark Waid (@MarkWaid) February 22, 2017
On top of everything else, Milo ripped off the Hellboy logo for his pederast letterhead. https://t.co/01M5CqSUb2
— Andy Khouri (@andykhouri) February 21, 2017