Tinie Tempah nieuwe merkambassadeur JBL

Pieter Hiemstra | 21 april 2017
algemeen

Tinie Tempah en JBL

Tinie Tempah en JBL, het merk van geluidsapparatuur gaan samenwerken. Tegelijk met de lancering van zijn laatste album YOUTH, zien we Tinie terug bij verschillende marketing-, sociale media- en andere evenementen van JBL. De ambitie van Tinie Tempah om de volgende generatie muzikanten een hart onder de riem te steken staat volledig in lijn met de doelen JBL.

Lees ook: Recordpoging: 150.000 man zingen het volkslied

Nadin Mulder, Head Customer Marketing HARMAN EMEA: "We zijn blij dat Tinie nu deel uitmaakt van ons team en kunnen niet wachten om JBL-fans te verrassen met exclusieve evenementen. Zijn passie voor muziek en authenticiteit komt perfect overeen met JBL's visie om epische ervaringen te creëren."

Tinie Tempah: “Ik geloof heel sterk dat muziek een optelsom is van je eigen ervaringen, zo werkt dat voor mij. Ik ben heel blij met mijn ambassadeurschap van JBL omdat het merk staat voor het creëren van nieuwe muziekervaringen – of dat nu een live event is of thuis muziek luisteren.”

Lees ook: Leeuwarden krijgt vinylperserij in voormalig WOII-gevangenis

Tinie Tempah is onderdeel van een team van ambassadeurs van JBL. Onder andere Demi Lovato, DNCE, Quincy Jones, NBA-ster Stephen Curry en voetbalheld Jerome Boateng zijn onderdeel van dat team.

 

Meld je aan voor de
en ontvang het laatste partynieuws