UITMELK-QUOTA

redactie | 3 december 2004
blogs

Natuurlijk vond ik het wel een stoere actie van Duncan. Maar ook een stomme actie. Want we hebben het natuurlijk niet over supermarkten. Het gaat over muziek, emotie, beleving, mensen. Niet over pakken waspoeder. Maar dat is wel meteen het probleem. Het wordt allemaal veel te veel als marketing gezien. Concepten, doelgroepen, marktaandeel, strategieën. Hallo? Waar hebben we het over?

Het is toch een beetje het uitmelken van een gevoel waar de ID&T’s van deze wereld zich mee bezig houden. Neem nou de gabbermuziek of trance. Of de huidige partyscene. Het moet allemaal groter en groter en fantastischer en uiteraard duurder en nog duurder. Het wordt opgepikt, groot gemaakt, uitgemolken en dan?

Dan tot de conclusie komen dat de mensen er geen zin meer in hebben? Dat het over is met de grote events? Tot de conclusie komen dat de mensen weer naar de clubs terug willen? En dat ID&T daar ook weer boven op moet zitten? En dat ID & T daarom de zaterdagen in Escape gaat doen? Uitmelken die handel! Dat kan nog lachen worden...

Ondergetekende zit aan zijn quotum. Zaterdag 11 december: Het laatste Chemistry-feest in Escape. Komt allen! Make history. Twee halen= 2 betalen & fun toe!

Eelko Anceaux

Meld je aan voor de
en ontvang het laatste partynieuws