Diplo en K-Swiss zoeken jonge ondernemers

Peter Güldenpfennig | 18 maart 2015
headlines


Ben je jong en ambitieus en heb je ook wat met sneakers? Dan hebben we goed nieuws voor je, want Diplo zoekt jou voor The Board.

Wat is The Board? Simpel, dat is een groep van honderd jonge ondernemers handpicked om met Diplo en zijn netwerk van marketeers en designers aan de slag te gaan om de lente- en zomerlijn 2015 van sneakerbrand K-Swiss te positioneren.

'Het merk K-Swiss heeft altijd een grote aantrekkingskracht gehad op mij, mede door hun historie en constante kwaliteit in de markt', aldus Diplo. 'Ik ben erg enthousiast om deel te nemen aan The Board, om jonge ondernemende geesten te stimuleren en ze in staat te stellen om te helpen bouwen aan een nieuw hoofdstuk van dit gerespecteerde merk.'

Op 30 april wordt bekend gemaakt wie er deel gaat uitmaken van The Board. Onder leiding van Diplo zullen succesvolle sollicitanten van The Board worden uitgenodigd voor het members-only gedeelte van de website. Tijdens een curriculum van zes lessen wordt de groep in contact gebracht met insiders uit de industrie. Elke insider zal een discussie leiden die aansluit op zijn of haar expertise, waarna deelnemers een opdracht krijgen die betrekking heeft op K-Swiss. Leden van The Board zullen beslissingen nemen over daadwerkelijke projecten van K-Swiss die het merk ook zal opvolgen. Het programma bestaat uit belangrijke topics, waaronder merkpositionering, sneaker design, social media promotie en het opstellen van een businessplan.

Interesse om mee te doen? Schrijf je dan hier in.

Meld je aan voor de
en ontvang het laatste partynieuws