De organisatie van TomorrowWorld reageert

Mark Hofman | 30 september 2015
headlines


We schreven er gister nog over: TomorrowWorld liep volledig in het water. Op zondag mochten alleen mensen die op de camping zaten nog maar naar binnen en op zaterdagavond strandden duizenden mensen, zonder eten of drinken, op de parkeerplaats van het festival. Er was geen vervoer terug en taxi's konden er niet komen, mensen zaten urenlang vast.

Vandaag heeft de organisatie van het festival gereageerd op het voorval. Na alle boze reacties op social media en de vele e-mails hebben de mensen van TomorrowWorld gereageerd. De organisatie meldt dat ze de frustratie en teleurstelling van de bezoekers begrijpen en dat ze het betreuren dat het weekend niet perfect was. Ook wordt er gewezen naar derde partijen die het voor de organisatie onmogelijk maakten om alles vlekkeloos te laten verlopen. Het is goed van de organisatie dat ze op de situatie reageren, maar je hebt die derde partijen niet nodig om de mensen die op het parkeerterrein vast zaten op te vangen en te voorzien van water en/of eten.

how-bad-weather-caused-tomorrowworld-to-devolve-into-confusion-near-riots-and-looming-lawsuits-body-image-1443465427

De organisatie van TomorrowWorld heeft wel een mailadres aangemaakt waar mensen hun verhaal kunnen doen en hun onvrede kunnen laten blijken; en mooi gebaar wat ons betreft. Ook is het mogelijk om via een simpele weg je geld terug te krijgen.

Lees het volledige bericht hieronder:

Friends,

We understand and hear your frustrations and disappointments in the developments at TomorrowWorld over the last weekend.
Our only goal was to create together with you the best weekend of the year, and we are heartbroken that we were not able to provide some of our precious fans with the full TomorrowWorld experience, which includes the complete journey to and from the festival.
The combination of your positive energy and our hard work did not shine through and we completely understand your dissatisfaction. TomorrowWorld was also let down by a number of external factors which did not allow us to provide you with the full experience you deserve. We realize we can’t turn back time and make it perfect, but for those who wish to, we are here to communicate directly and listen to all your personal stories, frustrations and questions.
welisten@tomorrowworld.com

You are the true People of Tomorrow and deserve all the respect in the world. As a part of this, the refund policy is active here:

http://www.tomorrowworld.com/refund-policy

With Love,
TomorrowWorld

Meld je aan voor de
en ontvang het laatste partynieuws