Enquete

Partyscene Redactie | 8 april 2011
headlines

giseleDe lente is weer begonnen, de terrassen stromen vol, mensen zitten vrolijk op de fiets en overal is weer kleur te zien.

Zo ook in de abri’s, op de treinstations en in kroegen, de reclame is overal te zien en te vinden. Grote posters met de nieuwste H&M mode gedragen door Gisele Bündchen, snowboarders gemaakt van Redbull blikjes en een afbeelding van de nieuwste film Sucker Punch.

En niet alleen in de buitenlucht is de reclame niet te stoppen, ook op televisie, op de radio, in tijdschriften en op internet wemelt het van de spotjes en reclames! Maar heeft reclame wel zin, kan het daadwerkelijk invloed uitoefenen op ons?! Is er ook een verschil tussen mannen en vrouwen en de invloed van reclames op hen…

Beantwoordt de enquête over de invloed van reclame op het koopgedrag van de generatie 18-25 jaar en maak kans op een H&M bon of een Free Record bon! Laat je emailadres achter wanneer alle vragen zijn ingevuld!

Meld je aan voor de
en ontvang het laatste partynieuws