CultuurNacht op MTV

Partyscene Redactie | 1 januari 2005
headlines

De maand september staat bij MTV volledig in het teken van creativiteit. Door de gehele programmering worden er chunks, die in het teken van creativiteit staan, en creatief materiaal in de vorm van MTV Shorts en MTV Idents uitgezonden. Daarnaast worden in september de beste inzendingen van de uitgeschreven Creative to Creative-competitie uitgezonden.

Reden genoeg voor MTV om aanwezig te zijn tijdens het creatieve hoogtepunt van die maand: De CultuurNacht. MTV zal de gehele avond rondlopen op verschillende locaties en opnames maken. Daarnaast zal MTV ook verantwoordelijk zijn voor de creatieve invulling van de MTV Tree; een van de bomen die deel uitmaken van de installatie Media n Boom.

Media n Boom is een heel nieuw fenomeen! Nog nooit eerder gezien, een ware primeur in de hedendaagse kunst en te zien tijdens de CultuurNacht: Media 'n' Boom! Op een prachtige rustieke locatie, het pleintje naast de Grote Kerk, worden een aantal bomen volgehangen met monitoren. Geen lekkere appeltjes van Oranje in de bomen, maar geheel onnatuurlijke monitoren. Een groter contrast tussen oude en nieuwe 'media' bestaat er niet. Wat er te zien valt en hoe het werkt? Dat is een verrassing. Snuif een beetje natuur op en snuffel tegelijkertijd aan het nieuwste van het nieuwste binnen de hedendaagse kunst.

Vanaf zaterdag 11 september zal de CultuurNacht commercial 5 keer per dag op MTV te zien zijn. De commercial is creatief tot stand gekomen in samenwerking met Habbekrats Reclame, geproduceerd door Allez Allez en mede mogelijk gemaakt door Den Haag Marketing & Events. Kijk voor het volledige uitzendschema op www.cultuurnacht.nl --> info.

Naast MTV is deze commercial te zien in het Haags Filmhuis op TV West en op talloze plekken geprojecteerd in de openbare ruimte.

Meld je aan voor de
en ontvang het laatste partynieuws