Partyreport: Diesel ‘Stay Young’ party @ Nemo

Partyscene Redactie | 11 juni 2001
headlines



Reken maar dat Erik Kessels en Johan Kramer een vreudgedansje maakten toen ze hoorden dat hun bureau de pitch had gewonnen voor het internationale Dieselaccount ter waarde van 15 miljoen US dollars. Sterker nog, for sure dat de champagneflessen werden ontkurkt en dat ze bij KesselsKramer (Het Parool, Ben, Utrechts Smartlappenfestival) tot in de late uurtjes hebben gefeest en gezopen tot ze erbij neervielen, op de tafels hebben gedanst en gegíerd van het lachen. Het Dieselaccount is binnen! Dé ultieme natte droom van ieder zichzelf respecterend reclamebureau!

Nemo, zaterdag 3 november, 24.00 uur. We komen het voormalige New Metropolis binnen. De sfeer is al prima. Iedereen ziet er apart of zelfs slick uit. Via een lange trap naar boven. Wáár moet je bonnen halen? Beneden? Op naar beneden, weer een grote trap af. Leuke aankleding van de ruimte hier. Flessen met pies 'Drink Urine' staan op de bar. Alles is gedecoreerd in het thema van de nieuwe Dieselcampagne.

(toegevoegd:06-11-2001/11:47)

Meld je aan voor de
en ontvang het laatste partynieuws