Zo ziet de liaison tussen H&M en The Weeknd eruit...

Bart Remmers | 28 februari 2017
lifestyle

The Weeknd ontwerpt voor Zweedse kledinggigant

The Weeknd stond de afgelopen week nog in een afgeladen Ziggo en scoort hit na hit. Maar hoe pakt de Canadees een H&M-commercial aan?

Abel Tesfaye - The Weeknd's geboortenaam - is door de Zweedse kledinggigant gevraagd om samen een heuse kledinglijn te ontwerpen met daarin de kenmerkende snit van de R&B-zanger. 25 stuks telt de Spring Icons-lijn met daarin de hoofdrol voor een bomberjack.

Ook in de commercial mag The Weeknd los gaan. En zoals we van de smooth operator gewend zijn is alles stijlvol en gladjes gedaan. En natuurlijk heeft de mattie van Daft Punk zelf de hoofdrol in de in L.A. geschoten film. 

Concept of an icon

O ja, The Weekend had ook nog iets belangwekkends te zeggen over de reclamecampagne. 'I don’t believe in icons. Or at least, I don’t look for them. I know that they’re out there, but they don’t define me. There are things that I love, people that I like. But the concept of an icon can… be a cliche. And I don’t like cliches.

Duidelijk en errug diep gozert!

Meld je aan voor de
en ontvang het laatste partynieuws