Als er één dj is die het jaar begint met een gigantische klapper, dan is het Avicii wel. De Zweed heeft namelijk een contract getekend met Coca-Cola en produceerde de muziek voor het nieuwe reclamespotje: 'Taste The Feeling'. Een goede stap voor de dj, al wijkt de muziek wel heel erg af van dance…
Dat Avicii een samenwerking heeft is natuurlijk mooi voor de dj zelf, maar de muziek die daarbij komt kijken wijkt wel heel erg af van het repertoire dat we van hem gewend zijn. 'Taste The Feeling' is gemaakt in samenwerking met de Australische zanger Conrad Sewell die je misschien kent van zijn collab met Kygo.
Ondanks dat de track voor de nieuwe campagne van Coca-Cola volledig buiten dance valt, is de country stijl van Avicii wel lichtjes terug te horen.
Nu Avicii de muziek heeft verzorgd voor het nieuwe spotje is de vraag hoe de samenwerking verder zal verlopen. Waar Avicii zelf nog niets heeft gezegd over de toekomst van de campagne, heeft Conrad Sewell wel al duidelijke plannen. De track zou te horen zijn op de Olympische Spelen in Rio de Janeiro en ook tijdens het EK Voetbal.
Als het waar is wat Conrad zegt zou dat nog wel eens heel goed uit kunnen pakken voor Avicii.
Check de video van Avicii en Coca-Cola hieronder: