Bacardi gaat samenwerken met Major Lazer

Ivo Mollemans | 16 januari 2017
algemeen

Samenwerkingen tussen artiesten en bedrijven willen nogal eens tot verrassende dingen leiden en dat is wat er ook gaat gebeuren bij de samenwerking tussen Bacardi en Major Lazer. Bacardi is een veel verkocht rummerk bij dance-evenementen en eerder al gingen andere merken Bacardi voor bij het aangaan van een samenwerking met dance-artiesten.

Alcohol en dance

Jägermeister mengt zich veel in de dancecultuur en ze hebben verschillende dj’s die ze supporten via reclames en evenementen. Grey Goose is de standaard vodka die artiesten krijgen geserveerde en ook Bacardi vond dat het tijd werd om zich eens te gaan verdiepen in de dance. Dit resulteerde in een samenwerking met Major Lazer die voor beide partijen zeer voordelig is.

LEES OOK: Nieuwe publishing-overeenkomst tussen Scantraxx en Cloud 9 Music

Major Lazer x Bacardi

De drie heren van Major Lazer, Diplo, Walshy Fire en Jillionaire, gaan samen met Bacardi een nieuwe, limited edition rum ontwikkelen. Ook zal Bacardi mee gaan helpen bij de organisatie van een aantal nieuwe feesten. Het is voor beide een goede vorm van marketing en zal zeker zorgen voor een stijgende bekendheid en omzet voor allebei. Diplo heeft gezegd dat ze het Bacardi’s Sound Of Rum programma gaan gebruiken om nieuwe talenten te zoeken en te helpen. Ze zullen zich hierbij vooral focussen op een gebied dat het geluid van Major Lazer gigantisch heeft beïnvloed en geïnspireerd, namelijk de Cariben.

Meld je aan voor de
en ontvang het laatste partynieuws