Martin Garrix gaat samenwerking aan met Adidas en Foot Locker 

Mark Hofman | 16 mei 2017
algemeen

Martin Garrix is wereldwijd een succesartiest en dat is ook opgevallen bij Adidas en Foot Locker Europe. De twee bedrijven hebben het nieuwe Teorado-merk opgezet en dat moest goed vertegenwoordigd worden. Tijd om bij Martin Garrix aan te kloppen. 

Martin Garrix, Adidas en Foot Locker gaan samenwerking aan 

Martin Garrix is op dit moment één van de succesvolste artiesten van onze scene. Met miljoenen fans over heel de wereld is de dj hét middel om nieuwe producten te promoten. Zo hebben Adidas en Foot Locker het nieuwe Teorado-merk opgezet en klopte men aan bij Martin Garrix voor een samenwerking. Een samenwerking die Martijn wel zag zitten. 

De artiest is op dit moment het gezicht van Teorado en om een goed idee te krijgen wat nu precies bij de collectie hoort, is er een video online gezet op Facebook. Check de beelden hieronder! 

Meld je aan voor de
en ontvang het laatste partynieuws