Dance Valley slaat nieuwe weg in voor editie 2018

Mark IJsendoorn | 27 november 2017
events

Dance Valley heeft de eer het oudste dancefestival in Nederland te zijn. Dat kan het verleidelijk maken om aan dezelfde formule te blijven vasthouden, maar Dance Valley wil het voor hun volgende in augustus 2018 helemaal anders gaan doen. Dat begint bij een frisse nieuwe look.

Nieuwe huisstijl

Dance Valley kiest voor een volledig nieuwe huisstijl. Het oude logo, dat in verschillende vormen al twee decennia meegaat, wordt vervangen door een nieuw, eigentijds logo. Ook wordt het festivalterrein met de bekende heuvel die op de mainstage uitkijkt, anders ingedeeld om meer samenhang tussen de verschillende area’s te creëren.

Frisse wind voor Dance Valley

‘Het werd tijd voor een frisse wind’, zegt marketing manager Wytze Dijk. 'We wilden nog meer fun, kleur en positiviteit uitstralen. Ik denk dat we die doelstelling mooi hebben verwerkt in ons nieuwe logo en we zullen dit ook zeker terug laten komen in onze stage designs, line-up, decoratie en entertainment. Het logo is eigentijds, maar heeft ook een aantal verwijzingen naar het allereerste artwork uit 1995. Daarmee laten we zien dat we trots zijn op ons verleden, maar dat we vooral naar de toekomst kijken. Het festival is nog ver weg, maar we stromen over van de leuke ideeën en kunnen eigenlijk niet wachten tot het 11 augustus 2018 is.’

De line-up moet nog in elkaar worden gezet, maar ook daar gaat Dance Valley een goede, gevarieerde balans in zoeken.

Tickets voor Dance Valley 2018 zijn nu al te koop via dancevalley.com.

Meld je aan voor de
en ontvang het laatste partynieuws