Weet waar je koopt!

Partyscene Redactie | 11 mei 2010
headlines

Strijd tegen zwarthandel krijgt vorm

De strijd tegen de zwarthandel van tickets gaat onverminderd door.

De strijd tegen de zwarthandel van tickets gaat onverminderd door. De door Mojo, poppodia en artiesten opgezette publiekscampagne ‘Weet Waar Je Koopt’ wordt steeds bekender door de vele posters en flyers die nu worden verspreid in het land. De campagne wordt al door 160 partijen ondersteund.

Diverse poppodia hebben duizenden flyers besteld om het publiek er op te attenderen waar ze hun kaarten voor een eerlijke prijs kunnen kopen. Ook grote festivals als Pinkpop en Lowlands hebben grote posters aangevraagd. Tevens is er een website ontwikkeld met een overzicht van alle legale ticketverkopers.

Als het aan de initiatiefnemers ligt, begint de overheid met reclamespotjes op televisie en radio. Zelf kunnen ze die vooralsnog niet betalen. Een Postbus 51-spotje is stervensduur. Maar dan moet er eerst een nieuwe wet komen die het illegaal doorverkopen van kaarten aan banden legt.  

Meer info op de website van Weet waar je koopt

Meld je aan voor de
en ontvang het laatste partynieuws