Het Doodgesponsorde Feest

Partyscene Redactie | 30 mei 2008
headlines

Twee jaar geleden scheurde Habbekrats de Bitterzoet aan stukken met het Overgesponsorde Feest: een postmodern bacchanaal van commerciële boodschappen, gratis shit en een giller van een line-up van dj’s en live-acts. De met 350 man gevulde club werd tijdens dit feest niet alleen muzikaal verwend, maar ook overdonderd door onder andere 12.000 Heineken aanstekers, 3.000 Heineken luidsprekerhoeden en gratis shirts van het t-shirt merk Maffia. De chaos was gigantisch.
Doodgesponsord
Vanavond, 30 mei, brengen Habbekrats, Triomf & Hotel Arena het naar het volgende niveau tijdens ‘Het Doodgesponsorde Feest’ met nog meer commerciële boodschappen, nog meer gratis shit en een line-up als een gillende keukenmeid op de huishoudbeurs. Hotel Arena wordt vakkundig omver geblazen door niemand minder dan Don Diablo & Bizzey, Mr. Wix, The Flexican, The Partysquad, Missing Links, Sjammie the Money, Drunken Lion Soundsystem, TomDamienLo, Flinke Namen, Beesmunt Soundsystem, Fanny, Jim Aasgier, Freshcotton dj team, Global Misha, Abstract, DJ Broadcast, When Harry Met Sally, Dominggus, dj Civil, H&M, Yaiza Di Jockey, Hallo Jong & Sjonnie Snizzelaar en optredens van Sjaak, Dio en Jiggy Djé & The Ark Boys. Dat alles mogelijk gemaakt door Ymere, Het Parool, Dick’s Republic, Freshcotton.com, Bacardi, Kodak, Bright, DJ Broadcast, Carhartt, Maffia en TopNotch.

Tijdens Het Doodgesponsorde Feest vindt tevens de officiële presentatie van Ik Haat Habbekrats plaats. Dit een chaotische en visuele explosie van werk, concepten, aantekeningen, schetsen en fotografie gevangen in boekvorm en beslaat de eerste vier jaar uit de geschiedenis van de Amsterdamse mediamakers.

www.hotelarena.nl
www.ikhaathabbekrats.nl

Eventuele sponsoren?

Meld je aan voor de
en ontvang het laatste partynieuws