Coke Feel1Vibe

Partyscene Redactie | 1 januari 2005
headlines

Het event vindt op 6 mei a.s. in de Rotterdamse Now&Wow plaats. Daarnaast ondersteunt Coca-Cola via het Feel 1 Vibe platenlabel de nieuwe single Whats happening van de Nederlandse band C-Mon & Kypski. Voor dit nummer, tevens de soundtrack voor het event, wordt op dit moment de videoclip ontwikkeld. De opbrengst van de single gaat naar een goed doel dat aansluit bij het merk Coca-Cola en in de maand april bekend wordt gemaakt.

Urban music als opkomende music style, is voortgekomen uit het succesvol mixen van verschillende muzikale culturen. Feel1Vibe brengt jongeren, Urban music en het merk Coca-Cola samen onder een dak. De belangrijkste reden voor Coca-Cola om juist Urban muziek te omarmen ligt in het feit dat deze sterk opkomende muziekstroming diverse muzikale culturen in Nederland op een unieke wijze in een geluid huisvest. Dit verbindende geluid wordt verwoord in het begrip 1 vibe. Juist doordat Urban muziek qua beleving sterk verbroedert sluit het zeer goed aan bij het merk Coca-Cola dat al jaren mensen en hun ontmoetingen centraal stelt zoals bij dance events waar veel jongeren met elkaar in contact komen en ervaringen delen.

Line-up en kaartverkoop
Tijdens het event op 6 mei in de Now&Wow zijn bekende Urban artiesten te horen. In twee verschillende zalen zullen talloze grote namen uit dance, hip-hop en R&B optreden. C-Mon & Kypski, MJ Cole, ?uestlove (The Roots), Cash Money, Louie Vega (Masters at Work), Stanton Warriors en Dizzee Rascal zijn onder andere aanwezig. Voornoemde artiesten reflecteren de uiteenlopende belangstellingen, muzikale voorkeuren en achtergronden van de verschillende jonge bezoekers. De komende tijd zullen meer namen worden bekendgemaakt via onder meer Coca-Cola.nl en het radiostation FunX. De kaartverkoop start vanaf 1 april via www.ticketonline.nl en de bekende voorverkoopadressen.

Whats your vibe?
In een ondersteunde mediacampagne staat de jonge doelgroep (16-19 jaar) van Coke zelf centraal. Jongeren geven in verschillende media (o.a. live via FunX) hun mening over de stelling muziek verenigt en laten via een korte videoclip horen / zien wat hun eigen interpretatie is van 1 vibe. Op die manier bewijst de doelgroep zelf dat Feel1Vibe een tastbaar, positief gevoel is dat veel jongeren herkennen, maar vaak zelden benoemen.

Meld je aan voor de
en ontvang het laatste partynieuws