CoolTravel

Partyscene Redactie | 30 maart 2005
headlines


Het CoolTravel project bestaat uit twee delen. Eerst de verkiezing van de coolste reizen en vervolgens het beschrijven van de winnaars en de gerelateerde merken: TravelBrands.
Maar ja, wat is cool? In deze verkiezing worden dingen als duiken met witte haaien in Zuid Afrika en sand boarding in Qatar gezien als potentiële kanshebbers. Op www.cooltravel.org kun je in 10 categorieën stemmen op jouw favoriete vakantiebezigheid. Volgens initiatiefnemer Maarten Schäfer wordt er binnen de reisbranche veel te weinig aandacht geschonken aan branding. Het project wil de consument inzicht geven in de meerwaardes van bepaalde ‘reismerken’, zodat er niet langer klakkeloos op de laagste prijs wordt afgegaan. Door het creeeren van een onafhankelijk communicatieplatform hoopt CoolTravel merken de kans te geven zich op een vernieuwende manier te profileren.
De doelgroep voor het project zijn reislustige mannen en vrouwen van 25 jaar en ouder, die op zoek zijn naar iets anders dan het huidige reisaanbod bij bureaus.
De verkiezing loopt tussen 15 maart en 15 mei. De in te vullen vragenlijst is in elkaar gedraaid door Cool Unlimited en Trendbox.

Meld je aan voor de
en ontvang het laatste partynieuws