Believers wint prijs

Partyscene Redactie | 8 april 2004
headlines


Uit het juryrapport:

"Om binnen te dringen in de vluchtige wereld van jongeren moet een concept écht aansluiten op hun leefwereld. Dat is Lever Fabergé (de deofabrikant van Axe) en Believers met het Pulse event gelukt. Het concept was sterk gelieerd aan het idioom van de pop- en danscultuur, waar deze doelgroep zich thuis bij voelt.

De jongeren voelden zich duidelijk aangesproken en beleefden Axe Pulse zoals dat door Lever Fabergé was bedoeld. Het gebruik van guerrillamarketing-achtige technieken rond het event paste daar uitstekend bij. Het feitelijke event ontwikkelde zich gaandeweg tot een vehikel voor een grootschalig communicatie-offensief.

De jury was onder de indruk van de geraffineerde manier waarop een ‘underground scene’ letterlijk in scène is gezet en vervolgens werd benut. Vooral de manier waarop het bedrijf zich heeft ingeleefd in de wereld van de doelgroep vond de jury doorslaggevend voor een EVA."

Rest ons te zeggen: gefeliciteerd Believers!

Meld je aan voor de
en ontvang het laatste partynieuws