Johan Gielen start eigen platform

Partyscene Redactie | 16 december 2003
headlines


Gielen is de laatste jaren bezig met een onstuimige opmars in de nationale en internationale dance-wereld. Gielen kwam vorig jaar uit het niets binnen op nummer 50 van de Britse populariteitslijst van het gezaghebbende DJ-Mag, en steeg dit jaar door naar nummer 24. Ook bij de recent uitgereikte Dutch DJ Awards van Nederland was Johan Gielen in de allerhoogste regionen te vinden met een notering op nummer 7.

Om de stroomversnelling in goede banen te leiden, begint Gielen met ingang van 1 januari zijn eigen DJ-platform: Dutch DJ Agency (dutchdjagency.com). Dat agentschap onder zijn persoonlijke leiding neemt voortaan alle boekingen, public relations en management onder zijn hoede. Dat heeft automatisch tot gevolg dat de huidige samenwerking met Anna’s Agency stopt. Gielen en Anna’s Agency hebben drie jaar tot elkaar's tevredenheid samengewerkt, maar Gielen wil de lat voor de komende jaren nog een stukje hoger leggen. Een eigen platform is daartoe het meest geëigende middel.

Ook op andere vlakken laat de DJ van zich horen. Enkele weken geleden draaide hij voor het goede doel in De Lichtfabriek in Haarlem in het kader van Dance4Life. Dat bracht zo’n 30.000 euro op. Ook daar toonde hij zich de publiekslieveling.Verder heeft Johan Gielen vanaf januari als eerste DJ een eigen column in het grootste danceblad van Nederland, ID-T Magazine waarin hij een inkijkje geeft in de DJ wereld. Last but not least verzorgt de DJ zijn eigen programma op ID-T Radio: Lift Off, elke zaterdagavond tussen 20.00 en 22.00 uur.

Meld je aan voor de
en ontvang het laatste partynieuws