Hip ondergoed begeleidt 100ste release Gigolo Records

Partyscene Redactie | 1 juli 2003
headlines


Het idee was om een speciale onderbroek, wat wil je met een naam als Gigolo Records, ter begeleiding van de release uit te brengen.
De voorbereidingen voor de speciale gebeurtenis zijn in volle gang. Designers van het prestigieuse Agent Provocateur (bekend van de erotische reclame met Kylie Minogue die gehuld in zwarte doorzichtig kanten lingerie een elektrische rodeostier beklimd) uit het Londonse Soho maken het ontwerp voor het kledingstuk. In ieder geval zal het logo van Gigolo ergens op de pair of knickers komen te staan.

De onderbroek zal in een gelimiteerde oplage van 1000 stuks worden vervaardigd, dus wees er snel bij. Je moet ook een eind reizen want de special edition wordt verkocht in de Agent Provocateur’s shops in Parijs, Berlijn, Munchen, New York and Brussel.

Rondom de 100ste release zullen naast de onderbroek ook nog speciale feesten in Berlijn, Parijs en Londen worden gevierd. Ook wordt een ‘100th release tour; gestart.

Dames kennen Gigolo vast wel van de leuke platenhoezen met goodlooking gentlemen in alleen een strakke witte onderbroek. Anders herken je Gigolo van de artiesten die het label onder zijn hoede heeft. DJ Hell, Zombie Nation, David Carretta en DMX Crew zijn enkele van bekende namen. International Deejay Gigolos zegt de aanstichter te zijn van de electrowave. De platen die Gigolo uitbrengt, vinden gretig aftrek in de eclectische electroclash liefhebbers kringen.

(toegevoegd:07-01-2003/11:56)

Meld je aan voor de
en ontvang het laatste partynieuws