Beeld: Fendi
Stel. Echt, stel. Zuivere hypothese: je wilt een kleine duizend euro kapotslaan voor een sjaal. Stijl, klasse en een peperdure merknaam. Dat mag wel wat kosten. MAAR DAN MOET IE WEL HEUL MOOI ZIJN!
Fendi is zo'n godsgruwelijk prijzig modehuis en bedacht een sjaal op de markt te brengen. Geen wuft en classy dingetje, maar een gigantisch harig vleeschkleurig ding dat er uitziet als een uitgelubberde poes. En dan hebben we het niet over zo'n miauw-zeggend beestje, maar het vrouwelijk geslachtdeel nog hariger dan het hoofd van Ton Elias.
I wonder what was on the mind of the person who designed this fur shawl for the Fendi winter range? pic.twitter.com/WuOiQx0Yzr
— Earl Hendricks (@EarlCraig06) 15 oktober 2018
De sjaal van 850 euro is inmiddels een hit op social media. Niet omdat Kim Kardashian of (vooruit dan) Sylvie Meis er al duckfacend mee op Instagram staan, maar omdat het zo'n hysterische kutsjaal is.
Alvast een decembercadeautje voor je vriendin, oma of mama? Waarschijnlijk heel snel in de uitverkoopbakken, deze Fiat Multipla onder de sjaals.