Coldcut start unieke competitie

Partyscene Redactie | 1 januari 2005
headlines

Prijsvraag in het teken van tour-DVD


De Britse formatie Coldcut zet voor haar komende wereldtournee een competitie op onder de titel 'My CCTV'. De opdracht is simpel: bezoek een concert van Coldcut en neem een digitale camera mee. Film vervolgens alles wat je interessant vindt, zolang het maar op de een of andere manier gelinkt is aan het concert van Coldcut. Stuur het op, en win prijzen!

Via de e-mail of SMS (0044-7725202020) kun je het gefilmde materiaal opsturen. Alles wordt geplaatst op de website van Coldcut, zolang het maar niet te grof is. Iedere week ontvangt degene die het meest interessante materiaal heeft gestuurd een goodiebag vol met muziek en accessoires van Coldcut.

Bovendien zal het materiaal komende zomer door Coldcut bekeken en gesneden worden om op deze manier een unieke documentaire te maken van de tour die zal uitkomen op de dvd "Sound Mirrors". Er worden serieuze prijzen ter beschikking gesteld, maar belangrijker is dat je kunt participeren in een uniek internationaal project onder leiding van een duo dat aan de wieg heeft gestaan van vele muziekvisuele ideeen.

De nieuwe CD "Sound Mirrors" van Coldcut ligt vanaf 30 januari in de winkels. Coldcut staat live op 17 januari in de Paradiso, Amsterdam

Coldcut
Alles over Ninja Tune

Meld je aan voor de
en ontvang het laatste partynieuws