Ruim 100 discotheken strijden om publieksprijs

Partyscene Redactie | 19 februari 2004
headlines


Het publiek stemt al heel massaal via www.stemenwin.nl of door het sturen van een sms STEM + naam discotheek naar 3669
In november 2003 is het startschot gegeven voor de Miller Nightlife Awards. Yorin FM heeft eind vorig jaar uitgebreid aandacht besteed aan het stemmen en zal de wedstrijd blijven volgen, zowel op de radio als via internet. De afgelopen maanden hebben bijna honderdduizend Nederlanders op hun populairste discotheek gestemd via www.stemenwin.nl of door het sturen van een sms. Ruim 100 discotheken nemen dit jaar aan de Miller Nightlife Awards deel.

Miller Genuine Draft sponsort de Nightlife Awards en heeft een
hoofdprijs beschikbaar gesteld voor de winnende discotheek: een VIP-reis voor twee personen naar Amerika. Een once-in-a-lifetime trip naar de beste clubs, bars en hotels in Miami, Las Vegas en Los Angeles. De winnaar vliegt als een 'rockstar' met een select internationaal gezelschap in een privé-jet tussen de drie Amerikaanse partysteden. Coca Cola, Yorin FM en ClubMessage zijn co-sponsors

Nightlife Magazine is het vakblad voor het management van discotheken, uitgaanscentra, zaalbedrijven, dansscholen, partycentra, dans-, muziek-, thema- en grandcafé's. In het kader van de campagne de horeca, gastheer van de samenleving
stelt Koninklijk Horeca Nederland de titel Ambassadeur van de
Discothekenbranche beschikbaar.

Vorig jaar won Discotheek Brothers uit Bunnik en werd Robin Bravenboer Ambassadeur van de Discothekenbranche. De uitreiking van de Miller Nightlife Awards vindt op 8 maart om 21.00 uur plaats in Asta (Spui 27, Den Haag).

Meld je aan voor de
en ontvang het laatste partynieuws