The Scumfrog vs Chevy

Partyscene Redactie | 21 september 2005
headlines

jessehouk

Nederlander gaat als een speer in The big Apple

Chevrolet heeft The Scumfrog gevraagd zijn clubhit Music Revolution onder handen te nemen voor hun nieuwe campagne. De uit Nederland afkomstige Jesse Houk gaat voor de promotie van hun nieuwe ‘breakthrough-utility-vehicle’ samen met Joel Simon de track bewerken. Hiermee tracht het merk een jongere doelgroep te bereiken. Daarvoor wordt ook een trendy website gelanceerd waarbij je via een foto een originele draai kan geven aan de letters HHR, de naam van de auto. 

"De muziekindustrie heeft het zwaar, er worden steeds minder platen verkocht, en labels nemen steeds minder risico. In dit licht zijn reclames zoals deze een interessant alternatief om onafhankelijke muziek zoals dance bekender te maken bij het grote publiek".

Jesse Houk verhuisde in 1997 naar New York en draait en produceert sinds ruim tien jaar onder de naam The Scumfrog. Hij heeft ondermeer David Bowie, Missy Elliot, Britney Spears en onlangs nog het Nederlandse Cocolate Puma aka The Goodmen geremixed. Ook heeft hij met Roger Sanchez een uitgebreide tour gemaakt, en in 2003 zijn eerste Essential Mix aangeleverd bij Pete Tong. Check zijn site www.thescumfrog.com voor downloads en meer informatie.

Meld je aan voor de
en ontvang het laatste partynieuws